Adresarea prin conținut video aduce extrem de multe avantaje:

  • Tendințele de video marketing au evoluat de la reclame de 30 de secunde și videoclipuri virale la vloguri și videoclipuri live
  • Tot mai multe companii își crează mai mult conținut pentru a ieși în evidență
  • Videoclipurile implică simțurile auditiv și vizual, permit ca mesajul tău să fie transmis mai eficient decât alte conținuturi vizuale
  • Apar în fiecare an noi tehnologii pentru producția video
  • Evenimentele video, mai ales cele live, sunt prioritizate de algoritmii rețelelor sociale
  • Conținutul video permite consumatorului să vadă produsul sau serviciul în acțiune
  • Video-urile sunt potrivite ca instrumente de învățare, facilitează formatorilor să producă tutoriale, simulări eficiente și convingătoare.
  • Vlogurile sunt printre cele mai populare forme de conținut video în rândul utilizatorilor de internet, mai mult de 44% dintre utilizatorii de internet urmăresc vloguri în fiecare lună.
  • Poți crea emisiuni periodice și aprofunda relațiile cu profesioniștii, oferi mai multă credibilitate și încredere, construiești un impact puternic în comunitate
  • Prin crearea de conținut video contribui la o îmbunătățire a interacțiunilor în mediile de socializare
  • Peste jumătate dintre consumatori interacționează cu mărci care folosesc conținut video pentru a distribui informații despre ofertele lor
  • Rata de retenție a utilizatorilor într-un site care oferă conținut video este una semnificativă
  • Ajută clienții în decizia de cumpărare, video-urile atrag de două ori mai mulți vizitatori și ajută la formarea unei identități a brandului
  • Ai posibilitatea unei abordări în comunicare specifică generației millennials, care consumă acest tip de conținut

Conținutul video îți îmbunătățește alte strategii de marketing pe care le desfășori!