Adresarea prin conținut video aduce extrem de multe avantaje:
Tendințele de video marketing au evoluat de la reclame de 30 de secunde și videoclipuri virale la vloguri și videoclipuri live
Tot mai multe companii își crează mai mult conținut pentru a ieși în evidență
Videoclipurile implică simțurile auditiv și vizual, permit ca mesajul tău să fie transmis mai eficient decât alte conținuturi vizuale
Apar în fiecare an noi tehnologii pentru producția video
Evenimentele video, mai ales cele live, sunt prioritizate de algoritmii rețelelor sociale
Conținutul video permite consumatorului să vadă produsul sau serviciul în acțiune
Video-urile sunt potrivite ca instrumente de învățare, facilitează formatorilor să producă tutoriale, simulări eficiente și convingătoare.
Vlogurile sunt printre cele mai populare forme de conținut video în rândul utilizatorilor de internet, mai mult de 44% dintre utilizatorii de internet urmăresc vloguri în fiecare lună.
Poți crea emisiuni periodice și aprofunda relațiile cu profesioniștii, oferi mai multă credibilitate și încredere, construiești un impact puternic în comunitate
Prin crearea de conținut video contribui la o îmbunătățire a interacțiunilor în mediile de socializare
Peste jumătate dintre consumatori interacționează cu mărci care folosesc conținut video pentru a distribui informații despre ofertele lor
Rata de retenție a utilizatorilor într-un site care oferă conținut video este una semnificativă
Ajută clienții în decizia de cumpărare, video-urile atrag de două ori mai mulți vizitatori și ajută la formarea unei identități a brandului
Ai posibilitatea unei abordări în comunicare specifică generației millennials, care consumă acest tip de conținut
Conținutul video îți îmbunătățește alte strategii de marketing pe care le desfășori!